.

.

גשש כושר גשש Bluetooth גשש שיחות עם מסך צבע IPS 1.57 אינץ 'שעון חכם עם שליטת מצלמה מוסיקה מזג אוויר מונה

גשש כושר גשש Bluetooth גשש שיחות עם מסך צבע IPS 1.57 אינץ 'שעון חכם עם שליטת מצלמה מוסיקה מזג אוויר מונה

דירוג המבקרים:

ILS 0.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

1 חומר סגסוגת אלומיניום תעופה, מסך צבעוני גדול בגודל 1.57 אינץ ', כך שאזור התצוגה מוגבר עוד יותר. הביאו נוף רחב יותר. עיצוב הזכוכית המעוקלת 2.5 D מביא מראה חלקה והופך את חוויית המגע לחלקה יותר. הרמקול המובנה מאפשר לצמיד לשיר לך שיר. אתה יכול לחייג ולהתקשר על ידי העלאת פרק כף היד שלך, לבדוק את פנקס הכתובות הטלפוני ולהאזין לשירים האהובים עליך תוך כדי ריצה עם מוזיקה ללא ידיים. המחשבות שלך מוצגות עבורך אחת אחת. שישה מצבי ספורט מלווים אתכם בכל פריצת דרך, מצוידים בחיישן בעל חמש צירים בעלי דיוק גבוה, לוכדים במדויק כל מצב תנועה עם אלגוריתם התרגיל כדי להבין היטב את אפקט האימונים שלכם. IP67 Life Life אטום למים, איטום מצוין, עומד בדרישות העמידות למים היומיומיות והספורט של חיי הספורט, בין אם זה זיעה או טיפות גשם, הוא יכול להתמודד איתו בחופשיות. חומר סגסוגת אלומיניום תעופה, מסך צבעוני גדול בגודל 1.57 אינץ ', כך שאזור התצוגה מוגבר עוד יותר. הביאו נוף רחב יותר. עיצוב הזכוכית המעוקלת 2.5 D מביא מראה חלקה והופך את חוויית המגע לחלקה יותר. הרמקול המובנה מאפשר לצמיד לשיר לך שיר. אתה יכול לחייג ולהתקשר על ידי העלאת פרק כף היד שלך, לבדוק את פנקס הכתובות הטלפוני ולהאזין לשירים האהובים עליך תוך כדי ריצה עם מוזיקה ללא ידיים. המחשבות שלך מוצגות עבורך אחת אחת. שישה מצבי ספורט מלווים אתכם בכל פריצת דרך, מצוידים בחיישן בעל חמש צירים בעלי דיוק גבוה, לוכדים במדויק כל מצב תנועה עם אלגוריתם התרגיל כדי להבין היטב את אפקט האימונים שלכם. IP67 Life Life אטום למים, איטום מצוין, עומד בדרישות העמידות למים היומיומיות והספורט של חיי הספורט, בין אם זה זיעה או טיפות גשם, הוא יכול להתמודד איתו בחופשיות. השעון החכם הזה במשקל קל במיוחד הוא בחירה מצוינת עבורך, גם אם זה יום של עבודה ולימוד, לא תרגיש עייף.

מאפיינים עיקריים

Color:
black, pink, gray, green
Applicable people:
ladies, men, business, general public, teenagers, couples, fashion, adults, the elderly
Compatible system:
fully compatible
Screen size:
1.57inchIPS display
Resolution:
200*320
Appearance size:
46.2mm*30.4mm*10mm
Material:
aluminum alloy
Battery capacity:
180mah polymer battery
Operation mode:
touch + button
Interface:
USB 2.0
Wristband material:
silicone
Charging method:
magnetic charging cable
Waterproof rating:
IP67 waterproof
Connection method:
Bluetooth
Functions:
Bluetooth call, custom dial, dial market, brightness adjustment, raise the wrist to brighten the screen, find the phone, do not disturb mode, time display, multiple sports modes, alarm clock, sedentary reminder, stopwatch, remote camera, music control, weather Wait
Packing list:
Watch*1:
Charger*1:
Manual *1:
Notice:
Due to the influence of light, the color of the picture may be different from the actual product, please refer to the actual product :

מוצרים דומים בקטגוריה