.

.

קעקוע מכונת עם תיבה, רוטרי קעקוע מכונת עם גריפ סט

קעקוע מכונת עם תיבה, רוטרי קעקוע מכונת עם גריפ סט

דירוג המבקרים:

ILS 27.09
כמות הסחורה
Това זה נגיש

באיכות גבוהה קל משקל מסתובב מכונות עם מחוון התאמת מערכת, מקשה רך דינמי שביתות יציבות טובה ויד תחושה, אין צורך לתקן את קעקוע מחט עם גומי, הימנעות הבעיה של רופף מחט. הביצוע בסדר ידית, רעש נמוך ורטט, מאוד שקט לרוץ. עשוי מעולה סגסוגת חומר, זה הוא עמיד ונוח לשימוש. עם ביצועים יציבים ומהיר תרמית דיפוזיה, זה הוא אידיאלי עבור קעקוע עבודה. עשוי מעולה סגסוגת חומר, זה הוא עמיד ונוח לשימוש2. עם ביצועים יציבים ומהיר תרמית דיפוזיה, זה הוא אידיאלי עבור קעקוע עבודה3. יציבות טובה ויד תחושה, לא צריך לתקן את קעקוע מחט עם גומי, הימנעות את בעיה של רופף מחט4. הביצוע בסדר ידית, רעש נמוך ורטט, מאוד שקט כדי לרוץ5. באיכות גבוהה קל משקל מסתובב מכונות עם מחוון התאמת מערכת, מקשה רך דינמי שביתות מפרט : את קעקוע מכונת הוא עשוי סגסוגת חומר, עמיד ונייד. הוא פועל מהר ויש לו כוח חזק, לאחר תקופה ארוכה של עבודה, המנוע נשאר קר. זה קטן וקל משקל מכשיר יביא לך הרבה נוחות. עשוי מעולה סגסוגת חומר, זה הוא עמיד ונוח לשימוש. עם ביצועים יציבים ומהיר תרמית דיפוזיה, זה הוא אידיאלי עבור קעקוע עבודה. יציבות טובה ויד תחושה, אין צורך לתקן את קעקוע מחט עם גומי, הימנעות הבעיה של רופף מחט. הביצוע בסדר ידית, רעש נמוך ורטט, מאוד שקט לרוץ.

מאפיינים עיקריים

The tattoo machine is made of alloy material, durable and portable. It runs fast and has strong power, after a long period of work, the engine remains cold. This small and lightweight device will bring you a lot of convenience. :
Features:
1. Made of superior alloy material, it is durable and convenient to use. :
2. With stable performance and rapid thermal diffusion, it is ideal for tattoo work.:
3. Good stability and hand feeling, no need to fix the tattoo needle with rubber, avoiding the problem of loose needle.:
4. Fine workmanship handle, low noise and vibration, very quiet to run.:
5. High-quality lightweight rotating machinery with a slider adjustment system, from hard to soft dynamic strikes.:
6. Stable performance, suitable for any tattoo artist.:
7. Sturdy bearing and ergonomic design allow for long time tattoos.:
Specification:
Item Type:
Tattoo Machine with Handle Set
Material:
Alloy
Color:
Blue
Package Size:
16.0 * 12.0 * 4.5cm / 6.3 * 4.7 * 1.8inch
Weight:
Approx. 304g
Package List:
1 * Tattoo Machine with Box:
1 * Handle:
1 * Cable:
2 * Allen Wrench:
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

מוצרים דומים בקטגוריה