.

.

צמיד מחזיקי שיער, פס שורש כף יד מגנטי עבור סיכות שיער רב צבעי שיער אחיזת שיער אספן אספנות אספנות אספנות

צמיד מחזיקי שיער, פס שורש כף יד מגנטי עבור סיכות שיער רב צבעי שיער אחיזת שיער אספן אספנות אספנות אספנות

דירוג המבקרים:

ILS 2.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

ניתן להתאמן שניתן להתאים אותו לגודל מתאים ניתן להתאים את פס שורש כף היד לגודל מתאים בגלל הביצועים המתכווננים שלה. יש לזה השפעה רבה על איסוף מוצרי מתכת כמו סיכת שיער או אביזרים דומים אחרים. עשוי מגומי ומגנט באיכות גבוהה. גומי רך הופך את זה לנוח ללבוש. מגנט מלבן הופך את הנוח להחזיק קטעי שיער לצדך בזמן ביצוע מספרות. קומפקטי וקל משקל, קל לנשיאה. זה בהחלט יביא נוחות רבה. אביזר למספרה אידיאלי להחזקת קטעי שיער. חומר רך הופך אותו לנוח ללבוש. זה לא יפגע בידיים שלך או בכלי המספר שלך, אנא השתמש בה בחופשיות. תרגלו לעבוד עם זה. ניתן להתאמן שניתן להתאים אותו לגודל מתאים. ניתן להתאים את פס שורש כף היד לגודל מתאים בגלל הביצועים המתכווננים שלה. יש לזה השפעה רבה על איסוף מוצרי מתכת כמו סיכת שיער או אביזרים דומים אחרים. עשוי מגומי ומגנט באיכות גבוהה. גומי רך הופך את זה לנוח ללבוש. מגנט מלבן הופך את הנוח להחזיק קטעי שיער לצדך בזמן ביצוע מספרות. קומפקטי וקל משקל, קל לנשיאה. זה בהחלט יביא נוחות רבה. אביזר למספרה אידיאלי להחזקת קטעי שיער. חומר רך הופך אותו לנוח ללבוש. זה לא יפגע בידיים שלך או בכלי המספר שלך, אנא השתמש בה בחופשיות. תרגלו לעבוד עם זה. מפרט : תיאור : פס שורש כף היד המגנטי מיוצר על ידי גומי ומגנט באיכות גבוהה. גומי רך הופך את זה לנוח ללבוש. מגנט מלבן הופך את הנוח להחזיק קטעי שיער לצדך בזמן ביצוע מספרות.

מאפיינים עיקריים

Description:
The magnetic wrist band is manufactured by high quality rubber and magnet. Soft rubber makes it comfortable to wear. Rectangle magnet makes it convenient to hold hair clips at your side while doing hairdressing. The wrist band can be adjusted to suitable size due to its performance. It has great effect in collecting metal products like hairpin or other similar accessories. It will definitely bring much convenience. An ideal hairdressing accessory for holding hair clips.:
Features:
1. Made of high quality rubber and magnet. :
2. It's that it can be adjusted to suitable size.:
3. Has great effect in collecting hair clips.:
4. Soft material makes it comfortable to wear.:
5. Compact and lightweight, easy to carry.:
Specifications:
Item Type:
Magnetic Wrist Band
Material:
Rubber, Magnet
Optional Color:
Red, Green, Black, Purple
Package Weight:
Approx. 65-67g
Size:
Approx. 24 x 3cm / 9.45 x 1.18inch (Wrist Band), 5.7 x 4.1cm / 2.24 x 1.61inch (Magnet)
Package Include:
1 x Magnetic Wrist Band:
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

מוצרים דומים בקטגוריה