.

.

טלאי עיניים של אמבליופיה למשקפיים מסיכת עיניים רכה עין עצלה ועין פזילה לילדים ומבוגרים 0522

טלאי עיניים של אמבליופיה למשקפיים מסיכת עיניים רכה עין עצלה ועין פזילה לילדים ומבוגרים 0522

דירוג המבקרים:

ILS 95.60
כמות הסחורה
Това זה נגיש

★ עשוי מחומר משי רך נושם ונוח לעיניים, לא יגרד את המשקפיים שלך. ★ רך, נוח וקל משקל. ★ זה עשוי משמונה שכבות מגן אור, אטומות לחלוטין וללא דליפה קלה. ★ הכשרת העין העצלנית לעבוד כראוי, כך שהחזון יכול להתפתח נכון. ★ ניתן להשתמש בשני העין, קל להרכבה ופירוק. ★ עשוי מחומר משי רך. נושם ונוח לעיניים, לא יגרד את המשקפיים שלך. ★ רך, נוח וקל משקל. ★ זה עשוי משמונה שכבות מגן אור, אטומות לחלוטין וללא דליפה קלה. ★ הכשרת העין העצלנית לעבוד כראוי, כך שהחזון יכול להתפתח נכון. ★ ניתן להשתמש בשני העין, קל להרכבה ופירוק. Ultra - חומר דק, לא ייגע בעיניים, ישחרר את העיניים שלך. ★ מפרט : חומר : Mulberry Silkesize : 8.77 אינץ '; מתאים למשקפיים שגובה המסגרות שלהם הוא 2. ★ חבילה כוללת : 1 תיקון משקפיים, לא כולל המשקפיים. ★ הערה : מכיוון שאנו משתמשים בלוגיסטיקה בינלאומית, בדרך כלל לוקח 15-25 יום למסור. אם לא קיבלת אותו תוך 30 יום, אנא צור איתנו קשר בזמן. אם יש לך שאלות או בעיות לגבי מוצר זה, אנא אל תהסס לפנות אלינו ונתמודד עם זה בהקדם האפשרי.

מאפיינים עיקריים

Material:
Mulberrysilk
Size:
8.5X4.5 cm/3.34X1.77 inches; Suitable for the glasses whose frames' height is 2.5-3.8cm.
★Package includes:
1 Glasses Patch, not including the glasses.:
★NOTE:
Since we use international logistics, it usually takes 15-25 days to deliver. If you have not received it within 30 days, please contact us in time.:
If you have any questions or problems about this product, please feel free to contact us and we will deal with it as soon as possible. :

מוצרים דומים בקטגוריה