.

.

60 מ ל ריס קצף מנקה עם 2 מברשות עדין לא מעצבן עמוק ניקוי השתלת ריס ניקוי מוס ריס ניקוי ערכת ורוד

60 מ ל ריס קצף מנקה עם 2 מברשות עדין לא מעצבן עמוק ניקוי השתלת ריס ניקוי מוס ריס ניקוי ערכת ורוד

דירוג המבקרים:

ILS 2.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

ניקוי ריסים - - - עמוק ניקוי של ריסים ועיניים לפני השתלה, להסיר ריסים גריז, אבק ושאריות קוסמטיות יותר שנמשך השתלה - - - למנוע דבק הלבנת, להגדיל דבק מליטה תואר ולהפוך מורכב ריסים יותר עמיד. קל לשימוש - עיתונות בקבוק עיצוב, אתה יכול לקבל רציף קצף עם פשוט עיתונות, אין פסולת ונוח. 2 מברשות - - - עם שני סוגים של ריס מברשת, ניקוי מברשת עוזר נקי ריסים יותר ביסודיות; ריס מברשת יכול מסרק ריסים לאחר ניקוי, ויכול גם להתבצע כדי לסיים את ריסים בחיי היומיום. קל ולא מגרה - - - הוספת טבעי צמח מרכיבים לא נזק את ריסים מלאכותיים ולא לגרות את עור. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : ריס קצף מנקה חומר : נוזל, סיבים מלאכותיים, ניילון ריס ניקוי מוס תוכן נטו : 60 מ ל / בקבוק ניקוי מברשת : מברשת שיער אורך : כ.28 ב מברשת מוט אורך : כ.13 רוחב מוט מברשת : כ.39 ב ריס מברשת : מברשת ראש : כ.98 אורך מוט מברשת : כ.13 רוחב מוט מברשת : כ.39 ב רשימת חבילה : 1 איקס ריס קצף מנקה 1 איקס ניקוי מברשת 1 איקס ריס מברשת כיוונים : לשים את ניקוי מוס על ריסים, בעדינות מברשת את ריסים עם רך ריס מנקה, ולאחר מכן לשטוף את הריסים עם מים, לייבש אותם עם איפור מסיר, ולסרוק את ריסים בצורה מסודרת עם זהב ריס מברשת. שימוש סצנה : לא רק יכול לשמש לניקוי ריסים לפני ואחרי השתלה, אבל גם יכול לשמש לניקוי ריסים בזמנים רגילים, ניקוי את אבק, גריז ודברים מלוכלכים אחרים נספג על ריסים, כך הריסים שלך נראה יותר נקי.

מאפיינים עיקריים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Eyelash Foam Cleaner
Material:
Liquid, Artificial Fiber, Nylon 
Eyelash Cleaning Mousse Net Content:
60ml / bottle 
Cleaning Brush:
Brush Hair Length:
Approx. 0.7cm / 0.28in
Brush Rod Length:
Approx. 10.5cm / 4.13in
Brush Rod Width:
Approx. 1cm / 0.39in
Eyelash Brush:
Brush Head:
Approx. 2.5cm / 0.98in
Brush Rod Length:
Approx. 10.5cm / 4.13in
Brush Rod Width:
Approx. 1cm / 0.39in
Package List:
1 x Eyelash Foam Cleaner:
1 x Cleaning Brush :
1 x Eyelash Brush:
Directions:
Put the cleansing mousse on the eyelashes, gently brush the eyelashes with a soft eyelash cleaner, then rinse the eyelashes with water, dry them with a makeup remover, and comb the eyelashes neatly with a golden eyelash brush.
Use Scene:
Not only can be used for cleaning eyelashes before and after grafting, but also can be used for cleaning eyelashes at ordinary times, cleaning the dust, grease and other dirty things adsorbed on eyelashes, so that your eyelashes look more clean.

מוצרים דומים בקטגוריה