.

.

קרם עיניים Veze Koconh לגברים נשים, מגניב ג'ל עיניים קריר ומוצב קרם עיניים ממוקד

קרם עיניים Veze Koconh לגברים נשים, מגניב ג'ל עיניים קריר ומוצב קרם עיניים ממוקד

דירוג המבקרים:

ILS 17.99
כמות הסחורה
Това זה נגיש

[קרם עיניים Veze] : קרם עיניים גרעיני עדין ועם זאת מרגיע בעוצמה כדי להפחית את המראה של קווים דקים ועיגולים כהים גלויים [ספיגה מהירה] : קרם עיניים Veze נספג במהירות באזור העיניים תוך גירוי ייצור חלבונים כדי לשמור על עורך נראה יפה כל היום. [Lighten] : קרם עיניים גרעיני יכול להבהיר שקיות עיניים ומעגלים כהים, ולעכב ביעילות את ייצור המלנין סביב העיניים. [קרם עיניים מיצוק] : קרם עיניים גרעיני גורם לעור להיראות צעיר יותר. שמנמן אזורים שקועים, מצמצם את המראה של קווים עדינים ומפחית את המראה של עיגולים כהים ונמצאים גלויים סביב העיניים. [שירות] : אם יש לך שאלות לגבי המוצרים שלנו, אנו נשיב לך תוך 24 שעות. [קרם עיניים Veze] : קרם עיניים גרעיני עדין ועם זאת מרגיע בעוצמה כדי להפחית את המראה של קווים דקים ועיגולים כהים גלויים. [ספיגה מהירה] : קרם עיניים Veze נספג במהירות באזור העיניים תוך גירוי ייצור חלבונים כדי לשמור על עורך נראה יפה כל היום. [Lighten] : קרם עיניים גרעיני יכול להבהיר שקיות עיניים ומעגלים כהים, ולעכב ביעילות את ייצור המלנין סביב העיניים. [קרם עיניים מיצוק] : קרם עיניים גרעיני גורם לעור להיראות צעיר יותר. שמנמן אזורים שקועים, מצמצם את המראה של קווים עדינים ומפחית את המראה של עיגולים כהים ונמצאים גלויים סביב העיניים. [שירות] : אם יש לך שאלות לגבי המוצרים שלנו, אנו נשיב לך תוך 24 שעות.

מאפיינים עיקריים

Net content:
15g (g/ml)
Size:
About 2x11cm/0.8x4.3in
Ingredients:
Niacinamide, Difibromyeast, etc.
Product efficacy:
silky and moisturizing texture, easy to absorb, moisturizing and not greasy, replenishing the moisture of the skin around the eyes, making the skin moist and full, showing the cool charm of men
Package List:
3/5PCS× Eye Cream:
Notes:
Due to different displays and lighting effects, the actual color of the product may be slightly different from the color shown on the picture. Thanks!:
Due to manual measurement, please allow slight measurement deviation. :

מוצרים דומים בקטגוריה