.

.

חתול עץ לחיות מחמד חתולי גרדן טרקלין מיטה מתקפל מתקפל גלי נייר לעוות חתולי השריטה לוח לחתולים מיטת מחצלת

חתול עץ לחיות מחמד חתולי גרדן טרקלין מיטה מתקפל מתקפל גלי נייר לעוות חתולי השריטה לוח לחתולים מיטת מחצלת

דירוג המבקרים:

ILS 2.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

אור-עשוי 100% נייר חלת דבש בצפיפות גבוהה100% עשוי קרטון גלי למחזור. סטורי-חזק מספיק כדי להחזיק במשקל של עד 25 פאונד. לנשימה-אוויר יכול לזרום ישר דרך הקרטון הגלי בצפיפות גבוהה. קל לניקוי - עם משטחים שלא להיאחז לכלוך וזוהמה. מתאים עבור עיצוב הבית-דפוסים שונים של גירוד לוח זמינים, פשוט ומודרני עיצוב הוא מתאים עבור כמעט כל מקום. תכונות : אור-עשוי 100% צפיפות גבוהה חלת דבש נייר.100% עשוי קרטון גלי למחזור. סטורי-חזק מספיק כדי להחזיק במשקל של עד 25 פאונד. לנשימה-אוויר יכול לזרום ישר דרך הקרטון הגלי בצפיפות גבוהה. קל לניקוי - עם משטחים שלא להיאחז לכלוך וזוהמה. מתאים עבור עיצוב הבית-דפוסים שונים של גירוד לוח זמינים, פשוט ומודרני עיצוב הוא מתאים עבור כמעט כל מקום. אל תהסס לפנות אלינו אם אתה צריך עזרה של המוצר. מפרט : פריט שם : חתולי משטח גירוד צבע : כפי שמוצג חומר : גלי נייר חבילה כוללת : 1 איקס חתולי משטח גירוד הערה : בבקשה לאפשר 1-3 ס" מ (0.18") הבדל עקב מדידה ידנית קל צבע וריאציה עבור הגדרת תצוגה שונה. תודה לך על ההבנה שלך, יום טוב! על צבע : לתשומת לבכם כי בשל אפקטים של תאורה,צג בהירות/ניגודיות וכו', יכולים להיות שיש כמה הבדלים קלים בגוון הצבע של התמונה של האתר ואת הפריט בפועל.

מאפיינים עיקריים

Item Name:
Cats Scratching Pad
Color:
As Shown
Material:
corrugated paper
Package Includes:
1 x Cats Scratching Pad:
Note:
Please allow 1-3cm (0.4-1.18) difference due to manual measurement and slight color variation for different display setting.:
Thank you for your understanding, nice day!:
About Color:
Please be reminded that due lighting effects,monitor brightness/contrast settings etc,there could be some slight differences in the color tone of the website′s photo and the actual item

מוצרים דומים בקטגוריה