.

.

מרכז פעילות אוהל החתולים עם כדורי צעצועים לחתולים, מיט מיטה לחתול מיטה חתול חתלתול ציוד לחיות מחמד -

מרכז פעילות אוהל החתולים עם כדורי צעצועים לחתולים, מיט מיטה לחתול מיטה חתול חתלתול ציוד לחיות מחמד -

דירוג המבקרים:

ILS 1.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

צעצועים ומיטות חתולים מקסימים : צעצועי החתול הגדולים האלה עם 4 קטעי צעצוע של חתולים תלויים מעודדים חתולים לעטלף, לגלגל ולהגיע, למשוך את החתולים שלך משחק אגוזי ומנוחה וכיף זמן רב, להשיג צעצוע של פעילות גופנית של חתולים שומר על חיות מחמד פעילות, בריא ומאושר המתנה הטובה ביותר כשהם לבד בבית האוהלים לחתולים שומרים על חיות מחמד פעילות, בריאים ומאושרים. חתולים לא יעקבו אחר העקב שלך, כבר לא מגרד ריהוט בכל מקום. זה יכול להשתמש ככרית לשינה של חתול כשלא משחק. צעצוע התרגיל של החתול יש תחתית מחצלת נעימה לחתול שלך לשכב עליו. צעצועים אלה הם קשת פלסטיק בטוחה מושלמת בתוך הקצה העגול אפילו נשברים במקרה לא יפגעו בחתול שלכם בכלל. מחצלת המשחקים המקושתת לא תתרחש הרבה מקום בבית שלך. כאשר אינו בשימוש, האוהל יכול להתקפל שטוח לאחסון נוח בכל מקום שאתה רוצה. מתנה מושלמת לכל בעל חיות מחמד ולחתול שלהם. ערבות שביעות רצון של 100% : אנו בטוחים שהחתול שלך ייהנה מהנה עם המוצר שלנו. אנא צור איתנו קשר אם יש לך חוויה אומללה, אנו מציעים שירות לקוחות ידידותי אנו מבטיחים שחברי החתול שלך יאהבו גם את זה. צעצועים ומיטות חתולים מקסימים : צעצועי החתול הגדולים האלה עם 4 קטעי צעצוע של חתולים תלויים מעודדים חתולים לעטלף, לגלגל ולהגיע, למשוך את החתולים שלך משחק אגוזי ומנוחה וכיף זמן רב, להשיג צעצוע של פעילות גופנית של חתולים שומר על חיות מחמד פעילות, בריא ומאושר המתנה הטובה ביותר כשהם לבד בבית. האוהלים לחתולים שומרים על חיות מחמד פעילות, בריאים ומאושרים. חתולים לא יעקבו אחר העקב שלך, כבר לא מגרד ריהוט בכל מקום. זה יכול להשתמש ככרית לשינה של חתול כשלא משחק. צעצוע התרגיל של החתול יש תחתית מחצלת נעימה לחתול שלך לשכב עליו. צעצועים אלה הם קשת פלסטיק בטוחה מושלמת בתוך הקצה העגול אפילו נשברים במקרה לא יפגעו בחתול שלכם בכלל.

מאפיינים עיקריים

Materials:
canvas, plastic, short plush
Color:
Red, Green, Orange, Coffee
Size:
23.623.613.8(L x W x H)
Feature:
The cat exercise toy has a cozy padded mat bottom for your cat to lay down on. :
Cat toys ever interactive with free 4 hanging cat toy pieces encourage cats to bat, roll & reach.:
It's ideally proportioned for big cats and tiny kittens alike. when not in use, the hanging cat toy tent can fold flat for convenient storage anywhere you desire. :
Four hanging toys accessories will be randomly shipped.:
If the product you received does not match the picture, just untie the rope and flip it to get the same effect as the picture.:
Package Include:
1 x Cat Activity Play Mat with four hanging toys:
Free 2 plush mouse cat toys (as shown, random colors):

מוצרים דומים בקטגוריה