.

.

מנוע הילוכים, מנוע מכוון ביצועים יציבים DC מנוע חשמלי לענות על הביקוש למהנדס לחוץ

מנוע הילוכים, מנוע מכוון ביצועים יציבים DC מנוע חשמלי לענות על הביקוש למהנדס לחוץ

דירוג המבקרים:

ILS 54.40
כמות הסחורה
Това זה נגיש

למנוע ההילוכים יש פונקציית נעילה עצמית, מכיוון שפיר הפלט של המנוע אינו יכול להסתובב כאשר אין חשמל למנוע ההילוכים יש פונקציית נעילה עצמית, מכיוון שפיר הפלט של המנוע אינו יכול להסתובב כאשר אין חשמל. הכיוון של פיר הפלט של תיבת ההחלפה המהירה הוא בניצב לפיר המנוע, וכיוון פיר הפלט של כל גוף המנוע הוא אולטרה שופט בהשוואה למנועים מכוונים רגילים. המנוע המיועד ל- DC יכול לשנות את סיבוב המנוע על ידי שינוי שיטת החיווט. הסתגלו באופן נרחב למספר מצבים בהם גודל ההתקנה נדרש כדי לענות על הצרכים שלכם, ומעניקים לכם חוויה טובה. יכול לספק את הצרכים שלך היטב, מכיוון שיש לו מוליכות טובה ופרקטיות וחיי שירות ארוכים. למנוע ההילוכים יש פונקציית נעילה עצמית, מכיוון שפיר הפלט של המנוע אינו יכול להסתובב כאשר אין חשמל. למנוע ההילוכים יש פונקציית נעילה עצמית, מכיוון שפיר הפלט של המנוע אינו יכול להסתובב כאשר אין חשמל. הכיוון של פיר הפלט של תיבת ההחלפה המהירה הוא בניצב לפיר המנוע, וכיוון פיר הפלט של כל גוף המנוע הוא אולטרה שופט בהשוואה למנועים מכוונים רגילים. המנוע המיועד ל- DC יכול לשנות את סיבוב המנוע על ידי שינוי שיטת החיווט. הסתגלו באופן נרחב למספר מצבים בהם גודל ההתקנה נדרש כדי לענות על הצרכים שלכם, ומעניקים לכם חוויה טובה. יכול לספק את הצרכים שלך היטב, מכיוון שיש לו מוליכות טובה ופרקטיות וחיי שירות ארוכים. למנוע ההילוכים יש פונקציית נעילה עצמית, מכיוון שפיר הפלט של המנוע לא יכול להסתובב כאשר אין חשמל 2. הכיוון של פיר הפלט של תיבת ההחלפה המהירה הוא בניצב לפיר המנוע, וכיוון פיר הפלט של כל גוף המנוע הוא אולטרה שופט בהשוואה למנועים מכוונים רגילים 3.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
DC Motor
Material:
Red Copper
Model:
4632-370
Uses:
Geared Motors Are Widely Used in Window Openers, Door Openers, Miniature Winches, Etc.
Rated Voltage:
DC12V
No-load Speed:
375RPM
Package List:
1 x DC Motor:
Note:
1. Do not place combustibles around the motor to avoid fire:
2. Please do not place objects around the motor, which will affect the ventilation and cooling of the motor, or even burns or fires due to abnormal overheating:
3. Please do not touch the gear and the end of the motor shaft and the keyway of the gear with bare hands to avoid injury:

מוצרים דומים בקטגוריה