.

.

מחזיק מדף אמבטיה של Ganfanren מארגן מדף פינתי מחזיק מדף פינתי מחזיק מחזיק קיר מקלחת מחזיק שמפו מחזיק

מחזיק מדף אמבטיה של Ganfanren מארגן מדף פינתי מחזיק מדף פינתי מחזיק מחזיק קיר מקלחת מחזיק שמפו מחזיק

דירוג המבקרים:

ILS 2.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

מדף הפינה בנוי מחומר ABS ידידותי לסביבה ועמיד, בטוח וחסר ריח עם עיצוב רצועות חלולות במדף, ניתן לנקז את המים במהירות ולמנוע את. מדף קל זה יכול לעמוד עד 3 ק"ג, ולכן פריטי המקלחת שלך כמו שמפו, סבון, כוס יכולים להכניס מדף בקלות. זה מגיע עם עיצוב ווים, ומאפשר לך לתלות משהו. קלטת קסם מעובה הופכת אותך ללא קידוח, והקלטת יכולה לגרום למתלה להיצמד לקיר היטב, לא קל ליפול. ניתן להשתמש במדף פינתי זה בחדר אמבטיה, במטבח או במרפסת או בכל מקומות הזקוקים להם. מפרט : שם : מדף אחסון פינתי : 1 PCMATERIAL : ASSSIZE : 33.97 אינץ 'משקל נטו : 290 גרם/10.23ozthe מדף הפינה בנוי מחומר ABS ידידותי לעמידה, בטוח, ובטוח. עיצוב רצועות חלול במדף, המים יכולים להתנקז במהירות ולמנוע את המדף הקליל הזה יכול לעמוד עד 3 ק"ג, ולכן פריטי המקלחת שלך כמו שמפו, סבון, כוס יכולים להכניס למדף בקלות. זה מגיע עם עיצוב ווים, מה שמאפשר לך לתלות משהו. קלטת קסמים מעונה הופכת אותך ללא קידוח, והקלטת יכולה לגרום למתלה להיצמד לקיר היטב, לא קל ליפול. ניתן להשתמש במדף הפינה הזה בחדר האמבטיה, במטבח , או מרפסת או כל מקומות הזקוקים. אריזות : 1* אחסון פינתי מדף באופן כללי את תוכן החבילה לעיל, לא כולל מוצרים אחרים. הערה : צילום קל ומוניטורים שונים עשויים לגרום לצבע האובייקטים בתמונה להיות שונה במעט מהממש בפועל לְהִתְנַגֵד.

מאפיינים עיקריים

Name:
Corner storage shelf
Quantity:
1 pc
Material:
ABS
Size:
33.2*23.9*5cm/13.05*9.39*1.97”
Net weight:
290g/10.23oz
The corner shelf is constructed from eco friendly and durable ABS material, safe, and odorless.:
With hollow strip design in the shelf, the water can be drained quickly and prevent the.:
This light shelf can withstand up to 3 kg, thus your shower items such as shampoo, soap, cup can put in shelf easily. It comes with hooks design, enabling you to hang something.:
Thickened magic tape make you free of drilling, and the tape can make the rack stick to the wall firmly, not easy to fall off.:
This corner shelf can be used at bathroom, kitchen, or balcony or any places in need.:
Packages:
1* Corner storage shelf:
Only the above package contents, not including other products.:
Note:
Light shooting and different monitors may cause the color of the objects in the picture to be slightly different from the actual object. The allowable measurement error is +/- 1-2cm.
The perfect accessory to add a touch of glamour to your bathroom. :

מוצרים דומים בקטגוריה