.

.

מברשת אסלה/קערת אסלה מברשת מברשת ריחוף מגנט

מברשת אסלה/קערת אסלה מברשת מברשת ריחוף מגנט

דירוג המבקרים:

ILS 69.30
כמות הסחורה
Това זה נגיש

חוסך שטח עיצוב מסוגנן ואחסון נוח, שמור על אמבטיה מסודרת, נקייה ומסודרת היטב, זהו אביזר חובה לניקוי האמבטיה שלך מברשת אסלה של ריחוף מגנטי : השימוש בטכנולוגיית ספיחה מגנטית חדשה, כך שמברשת האסלה תלויה על מדף האחסון, הזיפים לא נוגעים בתחתית, האוורור חזק וקל לייבש. ראש המברשת הכדורי של זיפים רכים מעוצב עם חומר סיבי פוליאסטר, שהוא רך ובעל כוח ספיחה. זה ינקה את האסלה מבלי לפגוע בזיגוג. ראש המברשת הכדורי של 360 מעלות יכול להיכנס עמוק למיכל האסלה לניקוי עמוק. יש לו יכולת טיהור חזקה ומנקה ללא מבוי סתום. הבסיס מאוחסן אנכית, מרוקנת ומאוררת. ישנם שני צבעים לבחירה, וזה נוח ויפה. חליפה מקשה אחת היא גם דמיונית ונקייה. חוסך שטח עיצוב מסוגנן ואחסון נוח, שמור על אמבטיה מסודרת, נקייה ומסודרת היטב, זהו אביזר חובה לניקוי האמבטיה שלך. מברשת אסלה של ריחוף מגנטי : השימוש בטכנולוגיית ספיחה מגנטית חדשה, כך שמברשת האסלה תלויה על מדף האחסון, הזיפים לא נוגעים בתחתית, האוורור חזק וקל לייבש. ראש המברשת הכדורי של זיפים רכים מעוצב עם חומר סיבי פוליאסטר, שהוא רך ובעל כוח ספיחה. זה ינקה את האסלה מבלי לפגוע בזיגוג. ראש המברשת הכדורי של 360 מעלות יכול להיכנס עמוק למיכל האסלה לניקוי עמוק. יש לו יכולת טיהור חזקה ומנקה ללא מבוי סתום. הבסיס מאוחסן אנכית, מרוקנת ומאוררת. ישנם שני צבעים לבחירה, וזה נוח ויפה.

מאפיינים עיקריים

14.9 inches * 5 inches * 3.6 inches:
Quickly:
1. Please check the color and size before buying.:
2. Product photos do not include products other than products.:
3. Please note that due to different monitors, there may be slight color differences, please forgive me.:
4. The above data is for reference only, the size is manually measured, the error is 1-3 cm, please allow it, thank you.:
5. If you find any problems with our products, please feel free to contact us via email, we will solve this problem as soon as possible.:
6. Welcome to share and feedback to provide you with better products and services. :

מוצרים דומים בקטגוריה