.

.

Ldchnh מגש אירופי צלחות אחסון בושם קוסמטיות מבושם מגש יהירות רטרו לתצוגת תכשיטים עיצוב

Ldchnh מגש אירופי צלחות אחסון בושם קוסמטיות מבושם מגש יהירות רטרו לתצוגת תכשיטים עיצוב

דירוג המבקרים:

ILS 2.00
כמות הסחורה
Това זה נגיש

רב-מכוון : מגש תכשיטים נהדר להצגה וארגון, תכשיטים, איפור ובושם, הגנה על האביזרים שלך וקל למצוא שימוש בתליית קיר : מגש זה יכול לשמש גם כקיר התלוי בחדר האמבטיה או בקיר חדר השינה, שיהיה גם קישוט שופע בביתכם. וינטג ' : דפוס וינטג', סגנון רטרו, שולחן איפור דקורטיבי. יישומים : ניתן להציב את תכשיטי מגש יהירות זה במדרון האמבטיה, סלון, שולחן קפה, שולחן איפור חדר שינה וכו ', המשקף את טעם חייך. זוהי מתנה אלגנטית טובה לימי הולדת, חג מולד, חתונות, ימי נישואין או אירועים מיוחדים. מפרט : סוג : מגני אחסון חומר : פלסטיק סגנון : צבע : זהב , לבן , אפורן : 39x24.6 אינץ 'מכוסה : מגש תכשיטים נהדר לתצוגה ולארגון, תכשיטים, איפור ובושם, הגנה על אביזריך וקל למצוא. שימוש בתליית קיר : מגש זה יכול לשמש גם כקיר התלוי בחדר האמבטיה או בקיר חדר השינה, שיהיה גם קישוט יפה בבית שלך. וינטג ' : דפוס וינטג', סגנון רטרו, שולחן איפור דקורטיבי. יישומים : ניתן למקם את תכשיטי מגש יהירות זה במדרון האמבטיה, סלון, שולחן קפה, שולחן איפור חדר שינה וכו ', המשקף את טעם חייך. זו מתנה אלגנטית טובה לימי הולדת, חג המולד, חתונות, ימי נישואין , או כל הזדמנויות מיוחדות. האספקה ​​כוללת : תחום אחד של יהירות 1 של תכולת החבילה לעיל, לא כולל מוצרים אחרים.

מאפיינים עיקריים

Type:
Storage Trays
Material:
Plastic
Style:
Color:
Gold,White,grey
Size:
39x24.5x/15.4x9.6inch
Multi-Purposed:
Jewelry Tray great for displaying and organizing, Jewelry, makeup and perfume, protecting your accessories and easy to find.
Using As a Wall Hanging :
This tray can also be used as a wall hanging in the bathroom or bedroom wall, which will also be a beutiful decoration in your home.
Vintage :
Vintage pattern , retro style, Decorative dressing table.
Applications:
This vanity tray jewelry dish can be placed in the bathroom washstand, living room, coffee table, bedroom dressing table, etc., which reflects the taste of your life.
It is a good elegant Gift for Birthdays, Christmas, Weddings, Anniversaries, or any Special Occasions.:
Package Includes:
1 Piece Vanity Tray
Only the above package contents, not including other products.:
Note:
Light shooting and different monitors may cause the color of the objects in the picture to be slightly different from the actual object. The allowable measurement error is +/- 1-2cm.
You can place small animals to enjoy the ritual relaxation :

מוצרים דומים בקטגוריה