.

.

מחזיק מייבש שיער של XJJZS, מחזיק מייבש שיער בחדר אמבטיה, כלי קיר לטיפול בשיער קיר קיר

מחזיק מייבש שיער של XJJZS, מחזיק מייבש שיער בחדר אמבטיה, כלי קיר לטיפול בשיער קיר קיר

דירוג המבקרים:

ILS 19.50
כמות הסחורה
Това זה נגיש

חומר : מתלה האחסון המותקן על הקיר עשוי מפלדת אל חלד 304, שיכולה להפוך את חדר האמבטיה שלך למסודר יותר גודל בפועל : סל הרשת בפועל זה מודד 92x75x57 מ"מ, המתאים לכל קיר, ומבטל גם עומס מיותר בחדר האמבטיה. אחסון בטוח : כיריים חמות עלולות לפגוע במשטחים רגישים, ולכן סל האביזר הזה מציע אפשרויות לאחסון בטוח של תלתלי תלתלים או ברזל. התקנה פשוטה : ניתן להשתמש בתושבת מייבש שיער הכוללת חומרה כדי לנצל מלא בחדר האמבטיה הקטן במהירות ובקלות לקיר. ניתן להתקין על קירות מטבח, קירות אמבטיה, חדרי אמבטיה, חנויות ספר וכו '. קל להתקין אותו על קירות כדי לחסוך מקום ולשמור על מייבש שיער ומוצרי טיפוח המתאימים לחדר האמבטיה או לשירותים שלכם. חומר : מתלה האחסון המותקן על הקיר עשוי מפלדת אל חלד 304, שיכולה להפוך את חדר האמבטיה שלך למסודר יותר. גודל בפועל : סל הרשת בפועל זה מודד 92x75x57 מ"מ, המתאים לכל קיר, ומבטל גם עומס מיותר בחדר האמבטיה. אחסון בטוח : כיריים חמות עלולות לפגוע במשטחים רגישים, ולכן סל האביזר הזה מציע אפשרויות לאחסון בטוח של תלתלי תלתלים או ברזל. התקנה פשוטה : ניתן להשתמש בתושבת מייבש שיער הכוללת חומרה כדי לנצל מלא בחדר האמבטיה הקטן במהירות ובקלות לקיר. ניתן להתקין על קירות מטבח, קירות אמבטיה, חדרי אמבטיה, חנויות ספר וכו '. קל להתקין אותו על קירות כדי לחסוך מקום ולשמור על מייבש שיער ומוצרי טיפוח המתאימים לחדר האמבטיה או לשירותים שלכם. קל להתקין את מתלה המפוח על הקיר ומבטיח אחיזה איתנה ללא סיכון להתנדנד או ליפול מהקיר. תכונה : מחזיק מייבש השיער הנחושת האלגנטי מספק מרחב קבוע למייבש השיער, נגיש בקלות בכל בוקר.

מאפיינים עיקריים

Product Name:
Hair dryer holder
Material:
304 stainless steel
The package includes:
1 x hair dryer stand:
Note:
Please wipe it regularly with a wet towel or tissue and keep it away from acids or other corrosive liquids to avoid damaging the appearance.
The modern and stylish design of our stand means that it can be used in a variety of different rooms in the home.:
About Color:
Please be reminded that due lighting effects,monitor brightness/contrast settings etc,there could be some slight differences in the color tone of the website′s photo and the actual item

מוצרים דומים בקטגוריה