.

.

FVRTFT מדפים צפים מקלחת מדף אמבטיה קאדי, מדף אמבטיה למטבח נירוסטה, מדף אחסון רכוב על קיר שכבה

FVRTFT מדפים צפים מקלחת מדף אמבטיה קאדי, מדף אמבטיה למטבח נירוסטה, מדף אחסון רכוב על קיר שכבה

דירוג המבקרים:

ILS 0.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

מארגן קאדי מקלחת את המדפים הצפים שלנו לקיר לא רק שניתן להשתמש בהם בחדרי המגורים, בחדרי השינה, אלא גם בחדרי האמבטיה והמטבחים מושלם להצגה והחזקת פריטי אספנות, צמחים קטנים, מסגרות ועוד. שנה את הזווית שלך ונסה להשתמש בחלל הקיר. לא רק שהאזור הביתי שלך נקי יותר, אלא גם יכול לקשט את הקיר שלך כך שחבריך והמבקרים שלך יקבלו את התחושה מהסגנון שלך טוב יותר. קל להתקנה ועמידה בשימוש. חומר בדרגה גבוהה, הוכחת מים והוכחת חלודה, יופי, איכות ואריכות חיים. מקשטים את המטבח או האמבטיה שלך עם בר מגבות, שמור על המטבח או האמבטיה שלך מסודרים ונקיים. יוצר שטח רצפה נוסף ושמור על שמפו, סבון ופריטי אמבט אחרים שימושי במחזיק המדף הפינה הזה. תן לחדר האמבטיה שלך להיות מסודר יותר. מארגן קאדי מקלחת את המדפים הצפים שלנו לקיר לא רק שניתן להשתמש בהם בחדרי המגורים, בחדרי השינה, אלא גם בחדרי האמבטיה והמטבחים. מושלם להצגה והחזקת פריטי אספנות, צמחים קטנים, מסגרות ועוד. שנה את הזווית שלך ונסה להשתמש בחלל הקיר. לא רק שהאזור הביתי שלך נקי יותר, אלא גם יכול לקשט את הקיר שלך כך שחבריך והמבקרים שלך יקבלו את התחושה מהסגנון שלך טוב יותר. קל להתקנה ועמידה בשימוש. חומר בדרגה גבוהה, הוכחת מים והוכחת חלודה, יופי, איכות ואריכות חיים. מקשטים את המטבח או האמבטיה שלך עם בר מגבות, שמור על המטבח או האמבטיה שלך מסודרים ונקיים. יוצר שטח רצפה נוסף ושמור על שמפו, סבון ופריטי אמבט אחרים שימושי במחזיק המדף הפינה הזה. תן לחדר האמבטיה שלך להיות מסודר יותר. מארגן קאדי מקלחת לסצנות שימוש בחדר אמבטיה השתמש בסצנות - שימושי להוספת שטח מדפים נוסף לאחסון ולארגון פריטים קטנים או עומס בחדר השינה, האמבטיה, המטבח ועוד, נהדר עבור הדלפק.

מאפיינים עיקריים

Types:
20Cm, 30Cm, 40Cm, 50Cm
Material:
Stainless Steel
Dimensions:
20X11X4Cm/7.87X4.33X1.57Inch, 30X11X4Cm/11.81X4.33X1.57Inch, 40X11X4Cm/15.75X4.33X1.57Inch, 50X11X4Cm/19.69X4.33X1.57Inch
Two Bar Distance:
19Cm, 29Cm, 39Cm, 49Cm
Mounting Holes Distance:
11Cm, 21Cm, 31Cm, 41Cm
Color:
Silver
Quantity:
1 Pc
Note:
1.Please Allow 0-1Cm Error Due to Manual Measurement. Pls Make Sure You Do Not Mind Before You Bid.:
2.Due to the Difference between Different Monitors, the Picture May Not Reflect the Actual Color of the Item. Thank You!:
Package Includes:
1 X Kitchen Bathroom Shelf :

מוצרים דומים בקטגוריה