.

.

חטיפי תפיסה קרודית לחדר אמבטיה, בר תפיסת טואלט קיר, ידית מארז מרקם שיש מפלסטיק, איזון בטיחות

חטיפי תפיסה קרודית לחדר אמבטיה, בר תפיסת טואלט קיר, ידית מארז מרקם שיש מפלסטיק, איזון בטיחות

דירוג המבקרים:

ILS 68.60
כמות הסחורה
Това זה נגיש

חומר : צינור פנימי של נירוסטה בעוצמה גבוהה, צינור חיצוני של מרקם שיש, לא דהוי, עמיד בלאי, חיי השירות הארוכים של 10 שנים, חוזק יציב, ומבטיחים תמיד את הבטיחות שלכם ומשפחתכם עיצוב : האחיזה בקוטר 3.5 ס"מ תואמת את עיצוב גוף האדם ומעניקה לך תחושה נוחה; העיצוב ההומני והזוהר הפלואורסצנטי בתאק נוחים ובטוחים. פני עיצוב הבליטות יכולים להגביר את החיכוך ולמנוע החלקה. קל להתקנה : על קירות האמבטיה, במיוחד לאישה בהריון, קשישה, מוגבלות, לאחר ניתוח או אנשי ניידות מושפעים, מונעים מהם להחליק או ליפול. עוזר טואלט : בר תפיסת שירותים זה אידיאלי לקשישים, נכים, ואלה שחוזרים מניתוח לעצמאות, ביטחון ובטיחות בחדר האמבטיה. רב -תפקוד : השתמש בברים אחיזים בטיחותיים בחדר האמבטיה, במטבח, לאורך מדרגות או בחדר הכביסה למניעת נפילות נוספת, במיוחד לנכות, קשישות, נשים בהריון וילדים. לא רק למרוח לשימוש כבר אחיזה במקלחת אמבטיה, אלא גם יכול להחזיק בגדים, מגבת וכו '. 10 שנים, כוח יציב, ותמיד להבטיח את בטיחותך ושל משפחתך. עיצוב : האחיזה בקוטר 3.5 ס"מ תואמת את עיצוב גוף האדם ומעניקה לך תחושה נוחה; העיצוב ההומני והזוהר הפלואורסצנטי בתאק נוחים ובטוחים. פני עיצוב הבליטות יכולים להגביר את החיכוך ולמנוע החלקה. קל להתקנה : על קירות האמבטיה, במיוחד לאישה בהריון, קשישה, מוגבלות, לאחר ניתוח או אנשי ניידות מושפעים, מונעים מהם להחליק או ליפול. עוזר טואלט : בר תפיסת שירותים זה אידיאלי לקשישים, נכים, ואלה שחוזרים מניתוח לעצמאות, ביטחון ובטיחות בחדר האמבטיה.

מאפיינים עיקריים

Material:
Stainless Steel + Abs Outer Tube
Color:
Marble
Size:
38Cm , 48Cm , 58Cm
Beaweight:
300Kg
Installation:
8Mm Drill Bit for Drilling
Package Included:
1X Bathroom Grab Bar:
Notes:
Due to Manual Measurement, Please Allow a Small Amount of Error:
Due to the Settings of the Monitor and the Definition of Monitor Pixels, the Actual Color of the Product May Be Slightly Different:
Good Products Also Need Your, to Ensure That the Products Are Smooth and Clean, It is Recommended to Clean Them Regularly.:
There Are Many Good Products in Our Store, You Are Welcome to Enter the Store to Choose:
If You Have Any Questions, Please Contact Us :

מוצרים דומים בקטגוריה