.

.

מדבקות קעקוע אטומות למים לנשים נערות דפוס פרחים מדבקות קעקוע בטן זמניות

מדבקות קעקוע אטומות למים לנשים נערות דפוס פרחים מדבקות קעקוע בטן זמניות

דירוג המבקרים:

ILS 7.59
כמות הסחורה
Това זה נגיש

מדבקת קעקוע קעקוע פרחי המותניים הזמנית עשויה מחומר אטום למים מיוחד, הימנע ממבוכה של נפילה כאשר היא פוגשת מים או הזעות טבעי ועמוי חיים, קל למרוח על עור וללא רגשות אי נוחות לאחר השימוש בצבע בהיר, מלא אישיות וחיוניות. ניתן להשתמש במצבים רבים בקיץ, תוכלו ללבוש אותו עם חליפת השחייה שלכם, קישוט נפלא ויפה. פשוט וקל לתפעול, פשוט הרטיב את מדבקה לקעקוע והדבק אותה למצב המתאים בגוף. בעת הסרתו, ניתן להסיר אותו בקלות באמצעות מסיר איפור. מגוון סגנון פרחים לבחירתכם תוכלו לשנות את הצורה כל יום, לאפשר לכם ליהנות מהכיף של סוגים שונים של צורה. מדבקת קעקוע קעקוע פרחי המותניים הזמנית עשויה מחומר אטום למים מיוחד, הימנע ממבוכה של נפילה כאשר היא פוגשת מים או הזעות. טבעי ועמוי חיים, קל למרוח על עור וללא רגשות אי נוחות לאחר השימוש בצבע בהיר, מלא אישיות וחיוניות. ניתן להשתמש במצבים רבים בקיץ, תוכלו ללבוש אותו עם חליפת השחייה שלכם, קישוט נפלא ויפה. פשוט וקל לתפעול, פשוט הרטיב את מדבקה לקעקוע והדבק אותה למצב המתאים בגוף. בעת הסרתו, ניתן להסיר אותו בקלות באמצעות מסיר איפור. מגוון סגנון פרחים לבחירתכם תוכלו לשנות את הצורה כל יום, לאפשר לכם ליהנות מהכיף של סוגים שונים של צורה. מפרט : סוג פריט : קעקוע מדבקות חומר : גודל נייר מצופה : בערך.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
Tattoo Stickers
Material:
Coated Paper
Size:
Approx. 420 x 60mm / 16.5 x 2.4in
Characteristics:
Natural and real, waterproof, easy to operate, high quality
Applicable to:
Women
Applicable Scene:
Swimming, party, matching clothes, etc.
Usage:
1. Clean the body parts that will be tattooed;:
2. Wet the back paper of the tattoo with water;:
3. Take off the transparent protective film, directly stick the side with the pattern on the skin, and gently scrape and smear the back of the pattern with your fingers;:
4. Run your hands along the skin to pull the base paper off the pattern, then slowly wipe away any excess adhesive with a damp sponge/cloth.:
Removal method:
If you want to remove the sticker, massage the area with any oily product such as baby oil, makeup remover, or soap mixed with water to easily remove the tattoo.:
Package List:
1 x Tattoo Stickers

מוצרים דומים בקטגוריה