.

.

13 ליטר מתקפל אשפה יכול ארון דלת עם מגרד גישה תיק תליית אשפה יכול קיר הר מטבח פח אשפה

13 ליטר מתקפל אשפה יכול ארון דלת עם מגרד גישה תיק תליית אשפה יכול קיר הר מטבח פח אשפה

דירוג המבקרים:

ILS 2.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

את אשפה יכול יכול להיות תלוי על מטבח דלת, ארון דלת, מזווה דלת, מגירה, רכב, או בכל מקום אחר העובי של הדלת צריך להיות פחות מ -2. פח האשפה המתקפל למטבח לא יתפוס את החלל היקר במטבח. כאשר אתה לא משתמש בו, אתה יכול לקפל אותו וזה כאשר אתה משתמש בו. קל להתקנה, פשוט לצרף את קומפקטי מתקפל אשפה יכול לכל ארון מגירות או דלתות. כאשר אתה בישול טרי מזון, חיתוך וחיתוך דברים, אתה לא צריך ולסגור ארון דלת. כל הזמן עם הידיים הרטובות שלך, לעומת פח האשפה מתחת לכיור. בשימוש נרחב במטבחים, מכללת מעונות, חדרי מגורים, חדר שינה, מכוניות, משרד וכו'. את אשפה יכול יכול להיות תלוי על מטבח דלת, ארון דלת, מזווה דלת, מגירה, רכב, או בכל מקום אחר. העובי של הדלת צריך להיות פחות מ -2.פח האשפה המתקפל למטבח לא יתפוס את החלל היקר במטבח. כאשר אתה לא משתמש בו, אתה יכול לקפל אותו וזה כאשר אתה משתמש בו.קל להתקנה, פשוט לצרף את קומפקטי מתקפל אשפה יכול לכל ארון מגירות או דלתות. כאשר אתה בישול טרי מזון, חיתוך וחיתוך דברים, אתה לא צריך ולסגור ארון דלתכל הזמן עם הידיים הרטובות שלך, לעומת פח האשפה מתחת לכיור.בשימוש נרחב במטבחים, מכללת מעונות, חדרי מגורים, חדר שינה, מכוניות, משרד וכו'.מפרט : חומר : עמ '+גודל : 13 ליטר : 24 * 14.5* 27 צבע : ירוק, לבן כמות : 1 יח ' חבילה כלולה : 1 איקס תליית פח אשפה הערות : 1.

מאפיינים עיקריים

Material:
PP+TPE
Size:
13L
Color:
Green,White
Qty:
1pc
Package Included:
1 x Hanging Trash Can:
Notes:
1. Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you!:
2. Please allow 1-3cm measuring deviation due to manual measurement.:
Note:
Different lighting and monitors may cause the color of the item in the picture to be slightly different from the actual item. Measurement tolerance is +/- 1-3 cm.

מוצרים דומים בקטגוריה