.

.

קריקטורה דינוזאורים מפתח מחזיק עבור קיר מפתח קולב עם 5 מפתח ווי מפתח מתלה ארגונית מפתח ודואר

קריקטורה דינוזאורים מפתח מחזיק עבור קיר מפתח קולב עם 5 מפתח ווי מפתח מתלה ארגונית מפתח ודואר

דירוג המבקרים:

ILS 2.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

גודל מתאים וחומרים באיכות גבוהה : גודל מתלה המפתחות הוא : 7 הוא עשוי מפלסטיק לוח אם אקרילי ובטן בטן, הוו יכול לטעון 1.5 קילוגרם, החומר עבה ועמיד, והוא לא יישבר בקלות. * * קל להתקנה** : שלנו מפתח מתלה מגיע עם הנדרש אביזרי התקנה (אין עקבות ציפורניים + אין עקבות דבק), לא צריך לעשות חורים על קיר, זה יהיה לא להשאיר עקבות, אתה יכול בקלות להתקין בכל מקום שאתה צריך. * * אלגנטי עיצוב הבית* : זה מפתח מתלה מודפס עם ייחודי אלגנטי הדפסת דפוס, הגב הוא שחור. זה הוא מושלם עבור סלון, מרפסת, חדר שינה, וכו'., זה יהיה התאמה מושלמת שלך בית תפאורה, גם מעשי ודקורטיווי. * * ארגון ואחסון* : עם 5 ווי מפתח, יכול לשמש לתליית מפתח, משקפיים, חגורות, חבלי מתיחת חיות מחמד. את חזרה כיסוי יכול אחסון אותיות, שלט רחוק, חשבונות, עיתונים. לעזור לך לארגן ולאחסן כל מיני דברים קטנים, להפחית את כאוס של הבית שלך. * * אידיאלי מתנה & איכות שירות* : שלנו מפתח מתלה הוא גם אידיאלי חנוכת בית מתנה, חג מתנה עבור המשפחה שלך וחברים. אנו מחויבים לספק ללקוחות מוצרים באיכות גבוהה ושירותים משביעי רצון. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו נשיב בתוך 24 שעות. האם אתה עדיין מחפש שלך מפתחות, ארנק, משקפיים ופריטים אחרים כל יום ולהרגיש הרגיז אותך? שלנו מפתח קולב יכול לשמור על המפתחות שלך ופריטים קטנים אחרים הם בטוח להישאר במקום אחד, כדי להפוך את החיים קלים יותר! מפרט : גודל : 7.2 בחומרים : גיליון אחורי מפלסטיק אקרילי + שרירי הבטן חבילה כוללת : מחזיק מפתחות * 1 + אביזרי הרכבה (ללא מסמרי עקבות+ללא דבק עקבות) תכונה : 1.

מאפיינים עיקריים

SIZE:
7.1x4.1x1.2 IN
MATERIALS:
Acrylic + ABS plastic backsheet
PACKAGE INCLUDE:
Key Holder * 1 + Mounting Accessories (No trace nails+No trace adhesive)
FEATURE:
1. Easy to install:
With the installation and use of nail Seamless Seamless gum, do not need to punch the wall, it will not easily leave marks can be easily installed anywhere you want.:
2. Multifunction:
The key holder for wall can hang keys, pet leashes, belts, back cover can also store glasses, letters, newspaper, remote control. Organize and storage your small items.:
3. Perfect decoration:
With beautiful prints, back cover is black, it will perfectly match your home decor.:
4. Applicable scene:
Our key and mail holder is very suitable for the living room, entrance, bedroom, foyer, hallway, kitchen and other places, also perfect for the garage and office.:
5. Ideal Gift:
It is an ideal housewarming gift, wedding gift, Christmas gift, Mother's Day gift, holiday gift to your family, friends, colleagues.:
6. Easy to clean:
The wall-mounted key holder not be washed, can be directly wiped with towel.:

מוצרים דומים בקטגוריה