.

.

מכשיר מגן מתח, PC Shell 3 Phase 420V Surge Surge מגן קל להתקנה לבית

מכשיר מגן מתח, PC Shell 3 Phase 420V Surge Surge מגן קל להתקנה לבית

דירוג המבקרים:

ILS 76.20
כמות הסחורה
Това זה נגיש

תגובה רגישה : כאשר יש מתח יתר של מתח במערכת, המגן הרגיש נפתח מייד במהירות בתוך ננו -שניות ומכניס את מתח המתח לאדמה כדי להבטיח את ציוד הכוח יישום רחב : מגן מתח זה כולל מגוון רחב של יישומים וניתן להשתמש בו בבתים, משרדים ובמקומות אחרים, והוא קל מאוד להתקנה על המעקה. שלב 3 : במערכת התיל שלוש שלב ארבע, מחוברים בין המגן שלוש קווי השלושה וחוט ניטרלי לקרקע. דיור מחשב : בית המחשב של מגן המתח הוא עמיד בפני אש ועמידה בפני קורוזיה, והעיצוב התקע תומך בפעולה חוט חם לצורך קלות השימוש. התקנה קלה : מגן מתח זה קומפקטי וקל לשימוש עם הרכבה של רכבות, ומגן למעשה על ציוד חשמלי. תגובה רגישה : כאשר יש מתח יתר של מתח במערכת, המגן הרגיש נפתח מייד במהירות בתוך ננו -שניות ומכניס את מתח המתח לאדמה כדי להבטיח את ציוד הכוח . דיור מחשב : בית המחשב של מגן המתח הוא עמיד בפני אש ועמידה בפני קורוזיה, והעיצוב התקע תומך בפעולה חוט חם לצורך קלות השימוש. שלב 3 : במערכת התיל שלוש שלב ארבע, מחוברים בין המגן על שלושת הקווי שלוש הפאזות וחוט ניטרלי לקרקע. התקנה קלה : מגן מתח זה קומפקטי וקל לשימוש עם הרכבה של רכבות, ומגן למעשה על ציוד חשמלי . יישום רחב : למגן מתח זה יש מגוון רחב של יישומים וניתן להשתמש בו בבתים, משרדים ובמקומות אחרים, והוא קל מאוד להתקנה על המעקה. מפרט : סוג פריט : Surge Protecterative : Pcinstallation : 35 מ"מ Trackuc : -420 Vimax : 20kain : 10kaup : ≤2.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
Surge Protector
Material:
PC
Installation:
35mm electrical track
Uc:
-420V
Imax:
20KA
In:
10KA
Up:
≤2.0KV
Operating Ambient Temperature:
-40℃-80℃
How to Use:
1. Connecting wires should be used with the power line capacity of the same or greater than the power line wire, the total length should be controlled within 0.5 meters, the shorter the length of the wire the better.:
2. In the front of the surge protector must be connected in series with the appropriate air switch or fuse.:
3. Must be disconnected from the power supply when installed.:
4. Surge protector fault judgment.:
1. The module's indicator window is green (normal), when the module degradation of the indicator window into red must be replaced in a timely manner:
2. Surge protector can be equipped with a green (normal).:
3. surge protector can be equipped with (FS) remote telematics alarm, telematics contacts have a normally open a normally closed, surge protector of a module or multiple module failure, the contacts will close, sending a fault alarm signal, that the module failure must be :

מוצרים דומים בקטגוריה