.

.

מודול הגנת סוללות, 24 מיתרים 50A 3.7V פולימר ליתיום li-ion PCB BMS הגנה על תאים

מודול הגנת סוללות, 24 מיתרים 50A 3.7V פולימר ליתיום li-ion PCB BMS הגנה על תאים

דירוג המבקרים:

ILS 0.33
כמות הסחורה
Това זה נגיש

לוח הגנת סוללות ליתיום הוא הגנת הטעינה והפריקה של סוללת ליתיום סדרות עם הגנה על תשלום יתר, הגנה מפני פריקה, הגנה על זרם, הגנת קצרים, הגנה על טמפרטורה. ניתן לטעון באופן מלא את כל הסוללות הבודדות בחבילת הסוללות, ולשפר ביעילות את אפקט הטעינה במצב טעינה בסדרה. עם פונקציה מאוזנת, אותה יציאה 50 A פריקה. לוח הגנת סוללות באיכות גבוהה מגן ומרחיב את חיי השירות של הסוללה. לוח הגנת סוללות ליתיום הוא הגנת הטעינה והפריקה של סוללת ליתיום סדרות. עם הגנה על תשלום יתר, הגנה מפני פריקה, הגנה על זרם, הגנת קצרים, הגנה על טמפרטורה. ניתן לטעון באופן מלא את כל הסוללות הבודדות בחבילת הסוללות, ולשפר ביעילות את אפקט הטעינה במצב טעינה בסדרה. עם פונקציה מאוזנת, אותה יציאה 50 A פריקה. לוח הגנת סוללות באיכות גבוהה מגן ומרחיב את חיי השירות של הסוללה. מפרט : חומר : פולימר משקל : 146 גרם/5.1oz דגם : HP24 SA-24 S פריט : 24 מיתרים זהה יציאה עם לוח הגנה מאוזן סוללה נומינלית : 3.7 וולט סוג סוללה : סוללה טרנרית, מצב חיווט סוללת ליתיום ברזל : (כפי שמוצג) 1 1 1 1 . התחבר תחילה לחוט B לסך האלקטרודה השלילית של הסוללה (חוט ה- B חייב להיות קצר) ואז לחבר את הכבל השטוח (לפני חיבור החיווט, יש להסיר את החיווט מלוח ההגנה תחילה). החל מ- BCO, BCO מחובר לאלקטרודה השלילית הכוללת של הסוללה, קו השורה השני BC1 מחובר לאלקטרודה החיובית הראשונה לסוללה, קו השורה השלישית BC2 מחובר לשורה השנייה של האלקטרודה החיובית לסוללה, וה- קו שורה רביעית BC3 מחובר לשורה השלישית של האלקטרודה החיובית לסוללה .

מאפיינים עיקריים

Material:
Polymer
Weight:
146g/5.1oz
Model:
HP24SA-24S
Item:
24 Strings same port with a balanced protection board
Battery Nominal:
3.7V
Battery Type:
ternary battery, iron lithium battery
Wiring Mode:
(as pictures shown)
1.Connect the B-wire to the total negative electrode of the battery first (the B-wire must be short), and then connect the flat cable (before connecting the wiring, the wiring must be removed from the protection plate first).:
2. Starting from BCO, BCO is connected to the total negative electrode of the battery, the second row line BC1 is connected to the first battery positive electrode, the third row line BC2 is connected to the second row of battery positive electrode, and the fourth row line BC3 is connected to the third row of battery positive electrode... And so on.:
3. After connecting the wiring, measure the voltage between the two adjacent wiring starting from the wiring. The polymer battery voltage should be less than 4V, and the iron-lithium battery voltage should be less than 3.5v. Check and insert the cable.:
4. Connect the chargers to C-, and the load to P-. B- line, C- line, P- must use thick line welding, line connection has nothing to do with color, only need the correct order is required.:
5. Finally, measure whether the total voltage of the battery is equal to the output voltage of the protective plate. If equal, the protection plate is normal.:
Package List:
1 x Lithium Li-Ion Battery Protection Board:

מוצרים דומים בקטגוריה