.

.

3 יחידות/סט קידוח מברשת מברשת מברשת סט סט ניילון מברשת מברשת מברשת שיער מנקה לאריחי חדר אמבטיה פינות

3 יחידות/סט קידוח מברשת מברשת מברשת סט סט ניילון מברשת מברשת מברשת שיער מנקה לאריחי חדר אמבטיה פינות

דירוג המבקרים:

ILS 1.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

חומר מעולה, שיער מברשת הניילון האיכותי אינו קל ליפול עם תאימות חזקה, ניתן להתאים את גודל חלק החיבור של 2. מברשות ניקוי 3 יחידות/סט בגדלים שונים יכולים לענות על הצרכים השונים שלך. מברשת ניקוי ביתית מעשית עם מגוון רחב של יישום, קל לשימוש. מתאים לרצפת ניקוי, אמבטיה, חדר מקלחת, אריחים, פינת, חדר אמבטיה, מטבח, דיוס, שטיח וכו '. חומר מעולה, שיער מברשת הניילון האיכותי לא קל ליפול. עם תאימות חזקה, ניתן להתאים את גודל חלק החיבור של 2. מברשות ניקוי 3 יחידות/סט בגדלים שונים יכולים לענות על הצרכים השונים שלך. מברשת ניקוי ביתית מעשית עם מגוון רחב של יישום, קל לשימוש. מתאים לרצפת ניקוי, אמבטיה, חדר מקלחת, אריחים, פינת, חדר אמבטיה, מטבח, דיוס, שטיח וכו '. חומר מעולה, שיער מברשת הניילון האיכותי אינו קל ליפול. עם תאימות חזקה, ניתן להתאים את גודל חלק החיבור של 2. מברשות ניקוי 3 יחידות/סט בגדלים שונים יכולים לענות על הצרכים השונים שלך. מברשת ניקוי ביתית מעשית עם מגוון רחב של יישום, קל לשימוש. מתאים לרצפת ניקוי, אמבטיה, חדר מקלחת, אריחים, פינת, חדר אמבטיה, מטבח, דיוס, שטיח וכו '. מפרט : מצב : 100% סוג פריט חדש סוג : ניקוי מברשת חומר : מברשת ניילון יישום שיער : מתאים לרצפת ניקוי , אמבטיה, חדר מקלחת, אריחים, פינת, משטח אמבטיה, מטבח, דיס, שירותים, שטיח וכו '.

מאפיינים עיקריים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Cleaning Brush
Material:
Nylon Brush Hair
Application:
Suitable for cleaning floor, bathtub, shower room, tile, corner, bathroom surface, kitchen, grouting, toilet, carpet, etc.
Connection Part Size:
Approx. 2.5 x 0.6 cm / 1 x 0.2 in
Product Size:
Approx. 5cm / 2 in, 9cm / 3.5 in, 10.1cm / 4 in
Weight:
Approx. 235g / 8.3oz
Package List:
1 x 2 Inch Brush1 x 3.5 Inch Brush1 x 4 Inch Brush :
Note:
1. Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard. :

מוצרים דומים בקטגוריה