.

.

טופין אבן זיכרון לחיות מחמד, שרף, אזכרות כלבי קבורה עשה זאת בעצמך חתול כלב סמן קבר אותיות סימולציה

טופין אבן זיכרון לחיות מחמד, שרף, אזכרות כלבי קבורה עשה זאת בעצמך חתול כלב סמן קבר אותיות סימולציה

דירוג המבקרים:

ILS 2.67
כמות הסחורה
Това זה נגיש

מצבת חיות מחמד : לזכור את הכיף והאהבה ששיתפת עם חיית המחמד שלך ולהכין אנדרטה יכולה ליצור מורשת לחגוג את חייו של בן זוגך היקר ניתן להציג אבן זו בתוך הבית לצד תצלום מועדף או להשתמש בה בחוץ כסמן קבר לחיות מחמד או אבן ממורלית. חיות מחמד זיכרון אבן יכול להיות כתוב עם שלך לחיות מחמד שם כדי להנציח אותו ולשתף את זכרונות טובים ורגשות יחד. שירות לקוחות : אנו מספקים לך עם 100% לאחר מכירות אחריות! אם יש לך שאלות על המוצר, אנא צור קשר שלנו נלהב שירות לקוחות שותף ישירות, ואנחנו ננסה כמיטב יכולתנו כדי לספק לך שירות משביע רצון. כיצד להשתמש : עצמי מצויד חריטת כלים, עשה זאת בעצמך חריטה על המצבה על פי הנדרש תוכן, גם יכול להיות מצויד שלהם ננו דו צדדי דבק כדי להדביק עמיד למים תמונות על המצבה. כיתוב עשה זאת בעצמך : סמן קבר לכלבים עשוי שרף, עמיד בפני מזג אוויר ומיועד לשימוש מחוץ לבית בחצר האחורית, במדשאה או בגינה. אבן גן הזיכרון לחיות מחמד מעוצבת בצורה מיוחדת וניתנת לחריטה בעצמך עשה זאת בעצמך, קלה לתפעול וקלה לשימוש. אבן זיכרון לחיות מחמד בעצמך יכולה לחרוט לצמיתות את זיכרון חיית המחמד שלך בלבך והיא הדרך הטובה ביותר להנציח את חיות המחמד שנפטרו. נוחות הלב השבור : סמן קבר חתול לחברים או בני משפחה שאיבדו את חיות המחמד שלהם, בהחלט יוסיף נוחות לליבם השבור. כדי להבטיח את חיות מחמד זיכרון דריכה אבן יוצא דופן, כל אחד מהם היה מודפס יצוק על ידי שלנו מיומן בעלי מלאכה בעבודת יד. מפרט : סוג פריט : חיות מחמד זיכרון אבןחומר : רזהפנדולום תליית טופס : קישוטיםסגנון : אירופאי סגנוןדוגמנות : חייםגרוס משקל : 345 גרם/12.2 אונקיות מתאים למתנה אירוע : יום הולדת, ירח מלא, נסיעות הנצחה, סיום, חנוכת בית, מסיבה, מחלת אהדהמתאים להענקת מתנות מערכת יחסים : זוטר, זוג, בעל ואישה, עמיתים, חברים, זקנים, ילדים, חברים לכיתה, מיטיביםחגים ישימים : חג המולד, חג האהבה, פסטיבל האביב, יום האב, יום האם, יום המורה, חדש יום השנה, טנאבטה, ליל כל הקדושים, חג הפסחא, היום הלאומי, יום הילדים, יום האישה בין אם זו מתנה : כן, מתנה פרטיתסצנות מתאימות : מתחת לעץ אהוב, ליד ערוגת פרחים, או על מרפסת או סיפון, מחוץ לחצר האחורית הביתית, מדשאה או גןכיצד להשתמש : עצמי מצויד בכלי חריטה, חריטה עשה זאת בעצמך על המצבה על פי התוכן הנדרש, גם יכול להיות מצויד בדבק דו צדדי ננו משלהם להדבקת תמונות עמידות למים על המצבהרשימת אריזה : 1 אבן זיכרון לחיות מחמד שים לב : 1.

מאפיינים עיקריים

Item Type:
Pet Memorial Stone
Material:
Resin
Pendulum Hanging Form:
Ornaments
Style:
European Style
Modeling:
Animal
Gross Weight:
345g/12.2oz
Suitable For Gift Occasion:
Birthday, Full Moon, Travel Commemorative, Graduation, Housewarming, Party, Sickness Sympathy
Suitable For Gift Giving Relationship:
Junior, Couple, Husband And Wife, Colleagues, Friends, Elders, Children, Classmates, Benefactors
Applicable Holidays:
Christmas, Valentine's Day, Spring Festival, Father's Day, Mother's Day, Teacher's Day, New Year's Day, Tanabata, Halloween, Easter, National Day, Children's Day, Women's Day
Whether It Is A Gift:
Yes, Individual Gift
Suitable Scenes:
Under A Favorite Tree, Near A Flower Bed, Or On A Porch Or Deck, Outside The Home Backyard, Lawn Or Garden
How to Use:
Self equipped with engraving tools, DIY engraving on the tombstone according to the required content, also can be equipped with their own nano double sided adhesive to paste waterproof photos on the tombstone:
Packing list:
1 xPet Memorial Stone:
Notice:
1. Photo customers equipped with their own (with their own nano double sided adhesive customers to paste ):
2. Need to be equipped with their own lettering tools:
3. Fragile products, take care of lightly4. Please allow some error due to manual measurement:

מוצרים דומים בקטגוריה